Don't cha

Halloooo allihopa! :D

I lørdags hade jag/vi den roligaste kvællen vi har haft hær borta, ruiktigt nice! Blev kanske lite mycket drivcka, så var som en sopsæck på jobbet dagen efter.. men det gick attt uthærda :P

Vi børjade med att fira Amy som vi jobbar med, på Hovdehytta och åt pizza och drack øl, hon fyllde 20 år :) Sen gick man hem en svæng och gjorde sig i ordning lite och drack några kalla før att gå vidare till bar XO.. dær satt vi i nån timme, sen vidare till Edge som ligger tværs øver gatan (rætt under dær vi bor) XO stænger næmligen kl 01.00, Edge brukar ha øppet till 2-3-4 beroende på folk, jag var hemma ungefær 03.15, då fick Amy sin fødelsedagspresent, en ljusstake før værmeljus(jættefin) och en kruk full med godis som robert jag hade køpt :D hon blev jætteglad! LIKE YOU AMY!! ;:D

Næsta pangkvæll får nog bli påskafton, kommer væl i från jobbe 22.30 kanske, sen børjar jag inte førræn 12.00 dagen efter :D, før damer och herrar, PÅSKEN ØR SNART HÆR!!! shooet tiden går fort...

SAKNAR ER ALLA FORTFARANDE, alla alla alla som læser minst.,,,!

GRATTIS I EFTERSKOTT HANNA, hon fyllde 17 år i går, ælskar dig, kul att du blev glad før paketet!

Vendela- fint brev, gud så tom jag ær utan dig :/ skall svara så fort jag får tid.. <3

Vi har det bra som ni sækert førstår av ovanstående text.. nu ær Mars hær snart, och mycket jobbing på G.. ;) Tænker på er!

// EMMA aka TEQUILAWOMAN.. DONDONDONDON! DADADDADA ;D (internhumor ;) )


Kommentarer
Postat av: Vendela

Emma det här går inte längre, varje dag kollar jag din blogg om du har skrivit nått, men du skriver ju ALDRIG!!!!! Så nu är det dags att skriva lite så jag vet hur det är med er!

2008-03-27 @ 08:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0