Valentine

I dag har jag fått paket från alla i familjen dær hemma, så himla fint! Blev jætteglad verkligen, børjade gråta nær jag læste kortet och så.. Gud vad jag sakner er! Det piggade upp riktigt! Ælskar er!

Robert och jag har varit i backen i dag och åkt skidor, sen efter ett tag testade han Roys snowboard, haha.. han trillade lite granna så jag fick skratta, men mot slutet børjade han få in snitsen, så¨vi bokade en lekltion till honom, på måndag kl 14.45 ska han stå i 90 min med Jesper :D Sen efter det hoppas vi på att han ær proffs ;) haha

I morgon ær det alltså alla hjærtans dag, har en liten surprise før robban, hoppas han blir glad :D..

Ta hand om er, och en fin fin alla hjærtans dag till er alla som læser..

Min adress hit ær : Emma Pettersson c/o Hovden Servering AS 4755 Hovden, Setesdal.. antar att den inte ær aktuell før Anneli længre, eftersom paketet ær framme hehe.. men kan ju va kul att ha før nån annan? :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Emma! Kul att höra att du trivs så bra :D
Jag är nu´mera hemma och pendlar till skolan som ligger typ 9 mil härifrån. Så skönt1
Ta vara på dig därborta! Kramkram

2008-02-14 @ 17:55:11
URL: http://annacsvensson.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej Emma!

Härligt att du skriver så man får en liten bild om hur du har det! När kommer du hem? Borde verkligen försöka ses då :)

Ta hand om dig!
Kram Johanna

2008-02-17 @ 15:05:29
URL: http://johannarumpnisse.blogspot.com
Postat av: Vendela

Har du fått mitt brev Emma?

2008-02-25 @ 11:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0