Cruisify my heart

vi har det fortfarande bra hær borta. før er som undrar :P...

nu har tanny och reissig från sverige kommit hit och børjat jobba, vænner till robert.. så nu ær vi fyra i vår lægenhet.. 3 karlar och så jag, stæda = Emma hahaha!

i kvæll ær det personalfest før alla på skidanlæggningen, ska bli superkul, har precis handlat en trøja att ha på mig :P

vi har fått åka lite skidor också, nice :D, blir det kanske i morgon också, om man inte ær allt før sleten efter i kvæll :)

senaste personalmiddagen som jag skrev att vi skulle ha var vældigt trevlig :D från och med nu så ær mitt smeknamn "tequila-woman" hahaha, smeknamn gillar dem hær borta kan jag lova!

skriver nær jag kan igen.. ska førsøka lægga in lite bilder senare också, så førhoppningsvis kommer det :D

tjolahoppsansa!



Kommentarer
Postat av: camilla

Miss ya siss!....Händer så mkt som ja vill du ska va en del av :) men det tar vi när du kommer hem ;) Finns ngn postadress dit man kan skicka brev till dig?
Love ya! Puss o kram

2008-01-16 @ 12:06:37
Postat av: Vendela

Vad härligt att höra att ni har det bra! Jag har det också bra här borta i Sveriget, förhoppningsvis kommer Johanna och hälsar på snart.. sen får vi se när jag ska komma ocxh hälsa på er =) Har du nått nummer som man kan nå dig på där nere? Pöss och snusk din vendela

2008-01-16 @ 15:04:20
Postat av: Farsan Janne

Tjena Emma
Äntligen fick man höra något från dig igen.
Jag/vi har varit lite oroliga för att du inte har synts till varken på bloggen eller någon annanstans.
Nu blev jag glad igen !! Försökte skriva till dig på
msn men du har väl inte varit inne där antar jag.
Det låter ju iallafall som du/ni har det bra ,hoppas det är så.Har haft lite svårt att få kontakt med Martina också,men hon hörde faktiskt av sig igår natt.Hälsa Robert och alla dina nya vänner,och ha det fortsatt bra.Alla här hemma hälsar och saknar er.
Saknar er hur mycket som helst Farsan

2008-01-16 @ 22:56:46
URL: http://emmafinnjavel.blogg.se
Postat av: Anneli

Hej lillasyster!
Skönt att höra att allt är bra med er! Med oss är allt som det ska, det var inflyttningsfest hos Camilla igår så vi är lite bakis idag, väldigt trevligt var det. Tompa o Thesa o Mange o Linda var också där.....ni saknades!!! Och Martina med förstås. En liten sväng till Babar blev det och lite fokus på Manges nya jobb han har landat! Du hörde väl att han ska bli säljansvarig över Renault delen på Skobes i Tranås! Snyggt jobbat säger jag, det förtjänar han! Också en hel del prat om Camillas o Jochens bröllop med förstås så det var kul.
Kort o gott allt är bra o hoppas att läget är detsamma för er. Jag tittar in på din blogg med jämna mellanrum för att se hur det går för er! ta hand om er och hälsa Robert, massor kramar Anneli, Jimmy, William o Meija

2008-01-20 @ 12:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0