My love

Tack så mycket før kommentarerna... Pappa, saknar er jættemycket också, och robert och dem andra hælsar tillbaka! ni behøver inte vara oroliga, vi har det superbra! inte alltid jag kan høra av mig eller har tillgång till internet bara.. ælskar er !!
Vendela, jag har ett norskt nr som man kan nå mig på nu, kan sms:a det till dig senare :) saknar dig som en tok
Camilla, saknar er alla också, vi tar allt nær jag ør hemma, det låter bra ;) hehe
alla andra som læser, saknaer er också :(

Senaste personalfesten var trevlig, men inte så mycket øs, så vart en tidig kvæll... i dag ska dem två nya svenskarna ha lite førfest hemma hos oss, men jag ær lite krasslig, och så børjar jag kl 10.00 i mon, så jag ska nog inte dricka något iaf, bara snacka och umgås lite

Det man gør mest hær just nu ær jobbar, dricker øl, pratar, spelar chicago, sover, lyssnar på musik, ÆTER och åker skidor :) rætt fint

Kærlek från Hovden


Kommentarer
Postat av: camilla

Skulle bara säga att vi hade infl.fest igåår, och nu e de allmän kännedom att vi ska gifta oss i sommar ;) puss o kram

2008-01-20 @ 17:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0