Talking about a revolution

det ær underbart hær! ska æta middag med våra coola chefer på onsdag, som tack før en lyckad jul och ett lyckat nyår :D sen fick vi alla heltidsanstællda en liten julklapp, en varsin "hals" som det heter, som funkar som halsduk, møssa, båda på samma ¨gång och massa massa mer :D perfekt i dett væder, ær snøstorm hær just nu :S


i kvæll ska vi i væg till Roy ( som vi jobbar med) och hans tjej och æta tacos :D mums!

saknar er alla! :'(

Hannapanna - Hur går allt med pojkar och skola och vænner? ;)


Kommentarer
Postat av: Vendela

Åh Emma , Min Emma!! Vad glad jag blir av att höra att ni har det bra där borta! Jag och André pratade lite om dig idag. För jag sa att jag och Emma vi behöver inte ringa varandra varje dag, vi vet att vi är bästaste vänner iaf! För det är du Emma , du är min bästaste vän! Glöm inte bort det. Och snart ses vi igen och kommer ha lika kul som vi alltid har det tillsammans! Ha det helt underbart där borta nu, det förtjänar du!! Jag älskar dig! Massa pusspuss

2008-01-05 @ 22:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0