If I ain't got you...

Värmen..shiiet, antar att dte är lika varmt i Sverige, nu är klockan över åtta på kvällen och det är 32.2 grader ute :O :S...haha, helt sjukt! det verkar bli som dem säger, varmaste sommaren på över 100 år..

Allt går fortfarande bra här borta i Moss, har bara inte haft tid att skriva, som vanligt är det min ursäkt :P..

Händer väl inte så mycket mer än jobb jobb jobb och mys hemma, inte så mycket sol för vår del ändå, sjukt tråkigt att jobba när det är så varmt :(.. men men, det är det la fler som gör så har väl inte mer rätt att klaga än någon annan hehe :P..

Vendela har fyllt år, morsdag har varit.. två väldigt betydelsefulla dagar för mig :) Älskar er båda så otroligt mycket! kan inte vänta tills jag får se er och alla andra igen.. bara en månad kvar sen är jag hemma en sväng igen :) jippie!

image843
Gammal kusinbild..Hanna var inte ens född...


image844

Cool bröllopstårta va? Brudparet är bara grymmast, var tvungen att lägga upp bilden.. Så såg en bröllopstårta ut på mitt jobb för någon vecka sedan, brudens far som hade bakat den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0