Now, and then...

image778
Now,


image777
and then...




Nu  gör jag allesammen glada (speciellt Vendela) genom att skriva i min blogg, jag har också¨fått låna svenske Mickes dator, så nu skrivs det på svenskt tangentbord.. GUTT! :D

Har helt enkelt haft för mycket att göra innan och under och efter påsk för att kunna skriva, men i kväll fanns en liten glipa hehe...Får omkring 210 h betalda timmar för denna månaden :) NICE

Påsken har alltså, som ni säkert förstår, bestått mest av jobb.. inte festat en enda dag faktiskt, har varit för trött hehe.. har jobbat både kafe´och bistron i stort sätt hela påsken, man blir mattare än vad man tror av att jobba mycket....
 Men jag köpte iaf ett varsitt påskägg till Robert, Tanny och Reissig som jag bor med.. ett normaltstort kan man väl säga.. bara för att jag gjorde det fick dem dåligt samvete och lade i hop pengar till det största påskägget jag sett och gav mig HAHA.. det innehöll två flaskor öl, clementiner, körsbärstomater, fishermans friends, frisk och en sjuhelvetes massa olika godissmaker... VADÅ LÄRT KÄNNA MIG UNDER DENNA TIDEN?? hahaha... blev riktigt överraskad och glad :D TACK!
På påskafton fick Marianne den briljanta idén att vi skulle äta i bistron efter stägningstid( där jag och robert jobbar på helgerna).. jag och Robert fixade kött som alla själva stekte på en 500 graders varm sten på stativ ( så som vi serverar till övriga gäster när det är öppet) och tillö det var det pepparsås och potatisgratäng och salladsbord.. yummie :D KLEBERSTEINSBIFF for the win hehe...där blev de flesta berusade och fortsatte ut, men jag gick hem och nanade efter god mat och två öl.. ;)

tack GULLUNGAR för brevet, fick brev fån Hampus och Fabian.. skall svara på det så fort jag kan, och Vendelas som jag fick för längesen :P... I hampus och Fabians brev var det två fin fina teckningar och ett mysigt brev som jag skall sätta upp på väggen, så jag kan titta på det varje dag när jag ska sova :D älskar er pluttskruttar hehe ;) <3 IT MADE MY DAY :)))

efter påsk börjar det roa ner sig lite, winterfantasy är 5 april den helgen där.. sen är det i stort sätt avslutningshelgen som är något.. 19 april där.. sen åker jag hem 22 april som det ser ut, then we will meet again.. <3

för övrigt : ALLA jag är här tillsammans med är underbara : Robert, Tanny, Reissig, Roy Andre, Roy Willy, Trond Arne, Björnar, Stig Martin, Amy, alla extra hjälparna, ESPEN och ERLING, Hallgeir, Micke, Pia, Jenny, Ida, Stine, Nina, Björn, Nico, Mats OSV OSV OSV

men jag saknar er alla hemma massor för det :/.. älskar er!

Kommentarer
Postat av: Vendela

ÄNTLIGEN!!! :) Vad härligt att höra av dig, men kunde nästan tänka mig att du haft mkt att gör under påsken.. Själv har jag legat sjuk sen förra fredan, men jag börjar må bättre så jag är nog hemma i helgen men sen blir det jobba igen :( Du förtjänar alltid det största påskägget stumoan! Bara så du vet det :) Jag älskar dig och saknar dig nått så enormt mkt! // Din Vendela

2008-03-28 @ 08:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0